تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی
سرخط خبرها

افشاگری ستاره والیبال‌نشسته ایران علیه رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان رضوی

  • کد خبر: ۵۲۶۰۹
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
افشاگری ستاره والیبال‌نشسته ایران علیه رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان رضوی
معصومه زارعی، ستاره والیبال‌نشسته بانوان مشهد، با دلخوری از بی‌مهری‌ها، امسال در بیرون از استان توپ می‌زند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ ‌می‌گوید این جدایی دلیل خاصی ندارد، اما در تمام طول حرف‌هایش دل‌آزرده از بی‌مهری‌هایی است که خودش بهترین دلیل برای دوری ستاره والیبال‌نشسته مشهد از شهر خواهد بود. معصومه زارعی، کاپیتان تیم ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران، که ۲۰ سال است نامش به‌عنوان یک مشهدی در عرصه ورزش جانبازان و معلولین می‌درخشد، حالا دل‌زده از نامرادی‌ها بنا دارد امسال را خارج از استان توپ بزند. این تصمیم زارعی درحالی اتخاذ شده که مشهد امسال در لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان تیم «ابومسلم شهربهشت» را دارد. با‌وجود‌این دلخوری زارعی از اهالی ورزش جانبازان و معلولین نیست و ریشه ناراحتی‌اش را باید در جایی دیگر جست‌وجو کرد....

نایب‌رئیسی در هیئت پُرحادثه

همین چند هفته پیش بود که حادثه کشته‌شدن نوجوان مشهدی در پیست موتورسواری ثامن‌الائمه (ع) سر‌و‌صدای زیادی را در محافل خبری به پا کرد؛ اتفاقی که هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی و عملکرد مدیرانش را در کانون توجه‌ها قرار داد. حالا چند هفته بعد از این سانحه دلخراش، ستاره والیبال‌نشسته هم حرف‌هایی شنیدنی از بی‌مهری مسئولان این هیئت نسبت به خود بیان کرد.
 
معصومه زارعی که نایب‌رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی بوده است، در‌این‌باره گفت: در زمان تصدی «رمضانی»، در هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان نزدیک به ۱۳ سال نایب‌رئیس هیئت بودم. بعد از آمدن قانون منع‌به‌کارگیری بازنشستگان، رمضانی استعفا کرد و «سلاطینی» سر کار آمد که در حد‌و‌اندازه‌های هیئت نبود. بعد از او هم نوبت «سجادیان» بود که سرپرست هیئت شود و در دوران ایشان، بدترین توهین‌ها به من شد. وی اظهار کرد: ۲۰ سال سابقه کاپیتانی تیم ملی والیبال‌نشسته بانوان را دارم و ۴ سال بهترین بازیکن آسیا شدم؛ ولی به من گفتند از اتاق ما گمشو برو بیرون!

ممانعت از ورود به مجمع

«وقتی انتخابات مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد، من را به مجمع راه ندادند.» این حرف‌ها را معصومه زارعی در‌حالی به زبان می‌آورد که بغض، راه گلویش را بسته است. او اذعان کرد: دم در مجمع ایستادم و گریه کردم. مدیرکل و معاون وقتشان آمدند و رفتند داخل، خبرنگاران آمدند و رفتند داخل؛ اما هیچ‌کس به من نگفت چرا گریه می‌کنی! زارعی تصریح کرد: روزی که «گرایلی» رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شد، به هیئت رفتم؛ اما من را به اتاقم راه ندادند! نگذاشتند پشت میزم بنشینم. من را از هیئت بیرون کردند. گرایلی گفت من این خانم را نمی‌شناسم!

بیکاری، خانه‌نشینی و قهر

معصومه زارعی حالا ۹ ماه است که خانه‌نشین است. او در‌این‌باره گفت: ۹ ماه است بیکار هستم. به لطف گرایلی، رئیس هیئت نامه بیکاری من به اداره کار رفت و در آن نوشتند دلایل این بیکاری استفاده مکرر از مرخصی‌های ورزشی و عدم حضور مستمر در دفتر هیئت است! وی افزود: من از آقایان می‌پرسم چطور چنین‌چیزی نوشتید؟ شما اصلا حاضر نشدید من را ببینید، پس چرا گفتید عدم حضور در هیئت؟! کاپیتان تیم ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران اظهار کرد: آقایان گفتند همه افتخاراتت برای هیئت جانبازان و معلولین است. مگر من که می‌روم و پرچم کشورم را به‌احتزاز در‌می‌آورم، برای هیئت جانبازان و معلولین است؟!

اجازه بدهید نباشم!

کاپیتان تیم ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران می‌گوید: به هیئت جانبازان و معلولین رفتم و از دوستان خواهش کردم اجازه بدهید یک سال من نباشم. وی افزود: دلم گرفته است. به سرپرست هیئت جانبازان و معلولین استان گفتم می‌خواهم یک‌سال برای خودم باشم. معصومه زارعی با اشاره به توافقاتش با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: به احتمال فراوان امسال را برای ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر والیبال‌نشسته به میدان خواهم رفت. می‌‎خواهم کمی از مشهد دور باشم.
 
وی با اشاره به برنامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان اظهار کرد: لیگ امسال با حضور ۶ تیم در ۲ گروه سه‌تیمی برگزار می‌شود. تیم ذوب‌آهن در گروه «الف» با تیم‌های سپاهان اصفهان و آمل هم‌گروه است و در گروه دیگر هم تیم‌های ابومسلم شهربهشت مشهد، هرمزگان و لرستان حاضر هستند. زارعی خاطرنشان کرد: مسابقات به صورت متمرکز قرار است از ۹ تا ۱۲‌دی در اصفهان، مشهد یا بندرعباس برگزار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->